søndag 25. oktober 2015

To ganger Bukkøy


Onsdag i forrige uke fikk jeg meg en uplanlagt tur til Bukkøy da jeg var sent ute til barnehagen (som vanlig, men jeg var ikke den eneste!) og avdelingen til eldsteman allerede hadde dratt på tur.
Siden jeg egentlig ikke hadde noen planer den dagen så kjørte jeg han bort.
Og da jeg allikevel først var der, kunne jeg jo bare ta meg en runde i det nydelige været!






Søndagen samme uke gikk turen igjen til Bukkøy, denne gang på spikketur med Barnas Turlag.
Like fint vær som sist, noe som førte til en en mer fullpakket ryggsekk på vei hjem da vi alle måtte kle av oss minst ett lag med klær!
Omtrent som spikketuren i fjor.

I år derimot fikk de lov å bruke kniv, og det var stas. 
En stund!
Tålmodigheten holdt ikke til en hel pil og bue, der måtte far og mor trø til.
Ei heller holdt tålmodigheten til å delta på pil og bue - konkurranse.
Kanskje like greit, da buens tålmodighet etter kort tid bokstavelig knakk!


Da var det godt at far hadde med en fiskestang i ryggsekken til avkobling, så gutta boys tok noen kast med den.
Kjekt at min morfars gamle fiskestang fortsatt er i bruk!


Avkobling er det også å ligge på magen og se på alt det rare i vannet.


Det ble ingen fisk, men det var fyr på grillen og vi hadde god grillmat i sekken!

Og dermed ble dette den TellTur-turen jeg har gått flest ganger.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar